We vinden het spijtig om te horen dat je een klacht hebt. We streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden, dus we nemen klachten serieus. Neem alsjeblieft contact met ons op via info@dkbstyle.nl en geef ons gedetailleerde informatie over je klacht. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dkbstyle.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.