Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Hoe kan ik mijn product retour sturen?
Voor alle retour informatie zie onderstaande pagina.
Betaling
Wat als ik problemen ondervind bij het betalen met Klarna of iDEAL?
Als je problemen ondervindt bij het betalen met Klarna of iDEAL, neem dan contact met ons. We staan klaar om je te assisteren en eventuele problemen op te lossen. Stuur een e-mail naar info@dkbstyle.nl en we zullen zo snel mogelijk reageren om je verder te helpen.
Wat gebeurt er als ik geen bevestiging heb ontvangen, maar mijn betaling wel is verwerkt?
Als je betaling succesvol is verwerkt, maar je geen bevestiging hebt ontvangen, hoef je je geen zorgen te maken. Neem contact met ons op en we zullen je bestelling verifiëren aan de hand van het betaalbewijs. We zorgen ervoor dat je alle benodigde informatie ontvangt en op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, raden we je aan om de volgende stappen te volgen:
Controleer je spam- of junkmailmap: Het kan zijn dat de bevestigingsmail per ongeluk in je spamfilter terecht is gekomen.
Dubbelcheck het opgegeven e-mailadres: Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt ingevuld tijdens het bestelproces.
Als je na het uitvoeren van de bovenstaande stappen nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contact formulier of info@dkbstyle.nl. We zullen je zo snel mogelijk helpen en ervoor zorgen dat je de nodige informatie ontvangt.
Product
Wat is de juiste maat die ik nodig heb?
Het kiezen van de juiste maat dekbedovertrek is essentieel voor een comfortabele en mooie pasvorm op je bed. Voor advies op maat verwijzen we je graag naar onze pagina 'Maatadvies'. Hier vind je gedetailleerde informatie en tips om de perfecte maat voor jouw bed te bepalen.
Welke maat dekbedovertrek heb ik nodig voor een eenpersoonsbed?
Voor een standaard eenpersoonsbed raden we meestal een dekbedovertrek aan met de afmetingen 140 x 200 cm. Dit wordt geleverd met één bijpassend kussensloop.
Welke maat dekbedovertrek heb ik nodig voor een tweepersoonsbed?
Voor een tweepersoonsbed adviseren we meestal een dekbedovertrek met de afmetingen 200 x 200 cm of 240 x 220 cm, afhankelijk van de breedte van je bed. Deze worden geleverd met twee bijpassende kussenslopen.
Zit er ook een kussensloop bij dit dekbedovertrek?
Bij alle dekbedovertrekken krijg je een kussensloop meegeleverd (1 bij een 1-persoons dekbedovertrek, 2 bij een 2-persoons dekbedovertrek).
Klantenservice
Wat moet ik doen als het dekbed (overtrek) dat ik wil bestellen niet op voorraad is?
Indien het dekbed dat je wilt bestellen niet op voorraad is, raden we je aan om contact met ons op te nemen. Het kan zijn dat het dekbed momenteel in bestelling is of binnenkort weer op voorraad komt.
Liggen de producten in jullie voorraad?
Bij DKBSTYLE leveren we uit eigen voorraad, wat betekent dat we snel kunnen verzenden en je jouw bestelling binnen enkele dagen in huis hebt. Geen lange wachttijden of onduidelijkheden, maar een snelle en efficiënte service.
Wie beheerd de reviews van DKBSTYLE?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Wat als ik vragen heb buiten kantoortijden of in het weekend?
Geen zorgen! Als je vragen hebt buiten kantoortijden of in het weekend, kun je altijd een e-mail sturen naar info@dkbstyle.nl.
Ons team staat klaar om je zo snel mogelijk te helpen en al je vragen te beantwoorden. We streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren, zodat je snel weer verder kunt met het ontdekken van onze prachtige collectie dekbedovertrekken.
Ik heb een vraag die er niet tussen staat?
Als je een vraag hebt die niet tussen de veelgestelde vragen staat, kun je altijd contact met ons opnemen via info@dkbstyle.nl. Ons klantenserviceteam staat voor je klaar om je vraag te beantwoorden en je verder te helpen. We streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren, zodat we je snel kunnen voorzien van het juiste antwoord.